EFT pentru cancer

9 Ianuarie 2010 la 17:29 | Postat in EFT (tehnica eliberarii emotionale) | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , ,
Caz prezentat de Janelle Sagen
http://www.squidoo.com/eftfun

Practic EFT de trei ani si nu incetez sa ma minunez de rezultatele pe care le are.  De fiecare data obtin rezultate foarte bune : de la stres, dureri de cap, stare generala proasta, la oprirea anumitor obiceiuri, de a roade unghiile sau a fuma excesiv.  Am lucrat cu  persoane traumatizate  si chiar cu oameni care încearcau sa isi mareasca salariul.
M-am stabilit recent într-o specialitate in care lucrez cu sportivii ºi persoanele care doresc sa slabeasca. Asta a fost activitatea mea pânã cind clienta pe care am s-o numesc „Julie” m-a sunat ca i s-a depistat cancer ovarian in stare avansata ºi m-a intrebat daca EFT ar ajuta -o.  Ea m-a contactat cind mai avea doua saptamini pina la programarea unei operatii la care urma sa ii se scoata  tot ce era atins de tumori. Ea a vrut ca in acest interval sa faca EFT. Medicul insa i-a dat vestea proasta ca facuse metastaza, chemoterapia nu facea fata sa mai ajute, asa ca a programat operatia peste 2 zile. Julie m-a sunat sã înceapa practica EFT cu tapari. Am petrecut mai multe ore impreuna.
În primul rând am stabilit ce doreste ea sa obtina din aceste sesiuni. Este important sa afli ce vrea clientul, care sunt sperantele lui. Ea dorea ca doctorii sa o opereze dar sa nu vada nici o tumoare si mai ales sa nu gaseasca metastaze, asa cum fusese avertizata de doctori.
Dorinta mea a fost de a permite ca Universul sa lucreze prin mine in asa fel incit EFT-ul sa-i aduca vindecare pe care o dorea clienta. Acesta este un pas foarte important pentru toþi practicanþii (Janelle se refera la faptul ca nu tu esti cel care vindeca ci esti doar canalul care aduce vindecarea, de aceea trebuie sa lasi Universul sa vindece, tu fiind doar canalul Universului). Acesta a fost un moment extrem de puternic si impresionant atit pentru mine cit ºi pentru J ulie.
Am început prin a tapa chiar pe tumoare.

Chiar dacã am o tumoare,ma iubesc profund ºi ma accept asa cum sunt.

Chiar dacã am o tumoare, imi iubesc profund corpul si il accept asa cum este.

Chiar dacã am o tumoare, ma iubesc profund ºi ma accept asa cum sunt de bolnava ..

Apoi, am atins pe toate punctele din metoda de baza si am mai adaugat partea de sus a capului, apoi încheietura mâinii ºi glezna. Am fãcut trei runde atingând tumoarea pina cind au inceput sa apara straturile de emotii negative in legatura cu tumoarea (ºi, în opinia mea, determinând tumoarea).
Primul strat a fost, desigur, frica.

Chiar dacã am aceastã extraordinarã frica despre acest cancer …

Chiar dacã am aceastã teamã ºi ea se manifestã în aceastã tumoare … Eu ma iert pentru ca am cauzat aceastã teamã ºi ca i-am permis sa locuiasa în mine.

Chiar dacã am aceastã teamã,ma iubesc profund ºi accept boala mea.

Frica ei a coborit de la 10 la 0 in doua runde de tapare.
Urmãtorul strat a fost de vinã. Ea   mi-a spus la telefon cã a trecut printr-o faza foarte grea, despartindu-se de partenera ei de viatza, Sandra. Eu am permis intuitiei mele sa lucreze si am asumat ca Julie se invinovateste pentru ruperea relatiei desi nu – mi spusese asta.

Chiar dacã a fost vina mea ca ne-am despãrþit oribil …ma iert pe mine si pe ea  pentru modul in care ne-am separat.
Chiar dacã am aceste oribile  sentimente de vina …
Chiar dacã o invinovatesc pe Sandra pentru despartirea noastra, … eu ma despart de aceasta invinoavatire acum pentru ca nu ma ajuta cu nimic

Sentimentele de vina care a fost la 7 pe o scarã de la 0 la 10 au coborit la zero, în 5 runde.
Alte probleme de baza au fost mânia ºi resentimentul, factori majori,care au  contribuit la inbolnavirea sa de cancer.

Chiar dacã eu sunt supãrata ca am cancer,eu ma iubesc profund ºi accept boala mea.

Intensitatea emotiei la aceasta afirmatie a fost mai mare decit 10 incit am tapat patru runde pina cind a fost clar ca  se invinovatea pentru ca are cancer ºi simte ca merita sa aibe cancer dupa ce s-a despartit de partenera sa. ªi pentru cã comportamentul partenerei in fapt a facut -o pe ea sa se desparta, totusi ea se invinovateste pentru boala  ce o are.

Chiar dacã Sandra este de vina pentru  despartire,  …o iert acum.
Chiar dacã am cancer, pentru cã am ranit-o pe Sandra aºa de rãu … Eu mã iert acum pe mine, chiar dacã acest lucru este ceea ce am meritat …

Am tapat  10 runde pina cind intensiattea emotiei a fost 0. Clienta mea a afirmat   ca se simte mai usurata si impacata.. .  Mi-a spus   ca a vazut mai multe culori ( mult verde ºi albastru), in timpul in care   am rugat -o  sa stea cu ochii inchisi  in timpul tapatii , ca sa  fie  concentrat a   . Ca un vindecãtor ºtiu   ca  aceste culori  sunt de  natura vindecatoare aºa cã nu m-a surprins cã EFT  a lucrat atât de dramatic. Apoi ne-am întors la cancer ºi am început sã lucram la el dar de aceasta data am adaugat noi afirmatii.

Chiar dacã am acest cancer, stiu ca este sigur pentru mine sã il las sã plece.
Chiar dacã am acest cancer, stiu ca eu nu sunt de vina pentru boala mea.
Chiar dacã am acest cancer, ºtiu cã este o manifestare directã a mâniei ºi resentimentelor mele faþã de Sandra ºi am hotarit sã-l las sã plece acum.
Chiar dacã am acest cancer, si imagini ale tumori programate pentru a fie scoase, ºtiu cã corpul meu a rãspuns la EFT ºi corpul meu se vindeca acum.
Chiar dacã am acest cancer,este bine pentru mine sã fiu sãnãtoasa pentru ca eu nu merit sa fiu bolnava.

Am încheiat cu o sesiunea prin taparea punctelor de baza, fãrã afirmatie, incepind ºi terminind în partea de sus a capului:

Apreciez sãnãtatea.
Corpul meu este puternic ºi sãnãtos
Furia nu-mi aduce nici un folos,aºa incit am sã o las sa se duca de la mine acum
Ma simt fantastic sa permit corpului meu sa fie sãnãtos
Bine ai venit sanatate
Corpul meu este sanatos si puternic
Corpul meu rãspunde perfect la EFT
Corpul meu se simte grozav sa fie liber de resentimente ºi mânie
Apreciez sãnãtatea mea acum
Îmi place sã fiu sãnãtoasa
Corpul meu este în stare naturalã de sãnãtate  cum trebuie sã fie
Este foarte placut sa permit corpul meu sã fie sãnãtos

Sesiunea a avut aproximativ douã ore. I-am urmãrit evolutia dupã intervenþie chirurgicalã prin e-mail. Ea mi-a spus cã intervenþiea chirurgicalã, care trebuia sã dureze 4 ore, nu a durat decât o ora. Tumorile nu mai erau si spre surprinderea doctorilor cancerul nu era rãspândit asa cum s-a crezut anterior.
Ea a avut cancerul localizat la unul din ovare care a fost indepartat cu usurinta. Medicul ei i-a spus ca ea este un miracol medical, ºi ea a început chemoterapia cu un pronostic foarte bun.
Am invatat multe lectii din acest caz: în primul rând este foarte important sa fi tenace! Am tapat timp de douã ore repetand de multe ori textele stabilite; apoi, trebuie sa repeti de multe ori : ”  EFT lucreaza prin tine; tu nu esti cel care vindeca, tu esti  numai un canal ” . Acesta este motivul pentru care la inceputul sedintei  este necesar  sa stabilesti intenþia de a permite Universului, sau lui Dumnezeu sã intervina în acest proces. Tu lucrezi pentru client  numai ca un catalizator, iar cel care apeleaza la metoda EFT, doreste sa beneficieze de efectele minunate ale acesteia.
In acesta sesiune eu am facut un pas innainte si am hotarit sa ma concentrez sa vina mai multi clienti cu cancer la mine. ªi ºtiu cã rezultatele nu vor fi întotdeauna la fel, sau chiar la fel de pozitive ca la cel prezentat. dar  beneficiile vor aparea ele înºiºi asa cum sunt menite sã fie, pentru fiecare persoanã.

Toate cele bune pentru tine si familia ta,
Janelle

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

