EFT pentru sport

9 Ianuarie 2010 la 09:06 | Postat in EFT (tehnica eliberarii emotionale) | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Caz: Utilizarea EFT-ului in sportul de performanta

Draga Gary,
De mai multi ani experiemntez  noi fatete si resurse de a utiliza EFT-ul, care apar peste tot in lume.
Eu am sa va prezint ce rezultate am obtinut in sport in ultimii doi ani, utilizind EFTul. Paralel cu activitatea mea în EFT, eu predau sporturi nautice. In primavara anului 2006 am decis sã testeze rezultatele EFT în competitii. Am decis sã ma antrenez spre a încerca sa depasesc Recordul spaniol în Kite Boarding la Viteza pe distanta lunga. Am folosit EFT-ul motivand factorii fizici, respectul de sine si chiar pentru a obtine un sponsor, asa cã m-am putut dedica eu pe deplin acestui proiect.
În cele din urmã pe 26 august a aceluiasi an, am navigat 46 mile marine, cu o viteza medie de 22.6 noduri. Nu numai cã am batut recordul spaniol, am batut si încã mai detin si acum recordul mondial. Ce ma surprins a fost cit de usor a fost totul.
Câteva luni mai târziu m-am gindit: „Am practicat kiteboard de multi ani si efortul fizic in acest sport este minim, pentru cã vântul este cel care lucreaza”.  Deci, am decis sa fac ceva diferit. Aflasem despre SUP (Stand Up Paddle Surf – Surf se visleste cu picioarele) si am decis sã fac o încercare. În acest sport, pentru a merge mai departe, este necesar sã vislesti tot timpul, deci trebuie sã faci efort fizic continuu.
Mi-am stabilit obiectivul de a participa, în august 2008 la Campionatul International de SUP „9 mile marine” tinut in Santa POLA in Spania.
Înainte de campionat, trebuia sa devin un concurent de virf în Spania, in acest sport. Pentru a realiza acest lucru, am participat  la cursele de distanta mica, numite Open Races, unde am cistigat. Astfel am devenit competitor. In cateva sapatamini inainte de marea competitie  se ivisera multe probleme de rezolvat cu EFTul asa incat sotia mea Ilka s-a oferit sa imi fie antrenor emotional.
In Campionatul International am tapat innainte de cursa si de asemenea mental in timpul cursei. Am terminat primul, cu un avantaj de douã minute  fatã de urmatorul concurent si am batut si recordul de 9 mile.
Am spus toate astea, nu pentru a ma lauda cu succesele mele, ci pentru a sublinia rezultatele excelente ale aplicarii EFT pentru sine si pentru a demonstra marele potential al EFT  -ului asupra  schimbãrilor semnificative, ce se pot  produce in viata cuiva .
EFT se poate  aplica pentru orice aspect care urmeaza sa va serveasca pentru a va largi orizonurile, asa cum doriti dumneavoastra.
Constitutia mea fizicã este medie. Am câstigat Campionatul International de SUP la 49 de ani spre surprinderea presei si a colegilor din sport.
Multumesc lui Gary si tuturor celorlati implicati in extinderea orizontului EFTului.

Guillermo Pena
http://www.eftliberacionemocional.com
* caz tradus si publicat cu aprobarea lui Guillermo Pena *

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Doamna Maria,
    Am citit ce ati scris si mi se pare aproape imposibil de realizat. Chiar este asa de usor sa poti sa devi cel mai bun sportiv doar cu niste tapari? Unde pot sa citesc mai mult despre ele?
    Toate cele bune
    Viorel

    • Draga Viorel,
      Ce a obtinut Guillermo Pena este absolut real si poti sa il urmaresti in site-ul lui: http://www.eftliberacionemocional.com; poti sa ii verifici participarea la concursuri si ce premii a obtinut. Sunt de acord cu tine ca este absolut incredibil ce poti sa obti cu EFT-ul Emotional Freedom Technique. Poti sa mergi pe site-ul lui Gary (www.emofree.com) daca cunosti limba egleza sau simplu poti sa mergi in site-ul meu la http://www.rom.prohypnosis.co.uk/page31.html
      sa citesti cum se aplica. Te rog sa ma ti la curent daca te-ai hotarit sa o aplici.
      O seara placuta Viorel


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

