EFT pentru animale (II)

9 Ianuarie 2010 la 08:51 | Postat in EFT (tehnica eliberarii emotionale) | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,
Caz pentru vindecarea ciinelui Minnie
De abia descoperisem EFT-ul, cind unul dintre ciinii fetei mele, Minnie, un Chihuahua de 4 luni a sarit din patul meu si si-a rupt piciorul la genunchi. Ea nu putea sa isi foloseasca piciorul rupt si de aceea ea mergea pe jos în trei picioare. Dupã ce m-am fost cu ea la veterinar, am început sã fac tapare surogat pentru ca Minnie sã se vindece mai repede si sa nu aibe nevoie de operatie pentru a ii pune un cui de metal sa ii fixeze oasele rupte. Dupã o lunã  de zile timp in care Minnie, a pus jos si a folosit piciorul fracturat spre disperarea noastra vedem ca ea nu mai poate pune in pamint celalat picior din spate. Am fugit din nou la veterinar care a spus cã Minnie are o conditie genetica si ca canalele unde sta rotula de la genunchi nu sunt suficient de adânci pentru a o mentine si astfel rotula sare din locul ei. Veterinarul a spus cã are nevoie de o interventie chirurgicalã la spate, la ambele picioare, ca sa ii se largeasca canalul. Picioarele lui Minnie aveau 7mm in diametru. Era greu de conceput pentru noi sa ii se faca o operatie asa de dificila. Nu mai spun ca nota de la veterinar fara operatie ajunsese la 500 de lire.
Ma simteam foarte vinovata. In primul rind accidentul s-a intimplat la mine in casa. In al doilea rind cum am putut lasa sa sara ciini din pat la asa distanta (patul meu este foarte inalt – acum am rezolvat problema cumparind niste scari speciale pentru ciinii de talie mica). Am început sã fac tapare surogat pentru Minnie, pentru ca genunchi ei sa se vindece, pentru a nu avea nevoie de o interventie chirurgicalã. Nu am fost sigura pe ceea ce fac dar am facut-o oricum, cam de trei ori pe zi. Am facut-o din tot sufletul meu. Cel putin imi dadea mie un  sentiment de calm si relaxare.
Nu am folosit expresii standard, spuneam din inima ce imi venea in momentul acela. Incepeam cu afirmatia de trei ori:

“Eu sunt Minnie, catelul lui Gema si desi am o problema la picoare eu sunt un ciine fantastic”

Dupa care pe punctele de tapare spuneam ce ar spune Minnie ca sa se vindece la picioare si sa nu aibe nevoie de operatie.
Dupa o luna am luat radiografiile si am mers la alt veterinar pentru a doua opinie. Lui Minnie i s-au facut alte radiografi care au fost comparate cu primele. Veterinarul a spus cã Minnie nu are nevoie de  interventie chirurgicalã, piciorul rupt s-a suturat perfect si  sa mai venim cind Minnie o sa aibe un an si jumãtate pentru un control pe aceastã temã. De când am început sã fac  tapare surogat pentru Minnie ea nu a mai stat niciodata in trei picioare. Ea si-a folosit toate patru picioarele.
Ce-a fost chiar mai uimitor a fost faptul ca facind tapare surogat pentru Minnie mi s-au vindecati proprii mei genunchi. Eu eram atât de obisnuita cu durerea de la genunchii mei incit nu o mai observam. Pentru a iesi din masinã aveam nevoie de a ma sprijini pe mâinile mele. Pur si simplu, din senin, am observat ca nu ma mai dor genunchii. Nu m-am gândit la proprii genunchi atunci când am fãcut tapare surogat pentru genunchii lui Minnie. Dar cumva genunchii mei sunt incontestabil mult mai bine. Pot sa merg si sa ma misc fãrã durere. Nu înteleg cum functioneaza acest lucru, dar aceasta este mai putin important. Nu inteleg cum daca faci tapare surogat pentru cineva de fapt iti rezolvi si din problemele tale.
Dar aceasta este cel mai simplu si elegant instrument vreodatã folosit in vindecarea cuiva. Si e complet gratuit si la indemina oricui.

Urmarea cazului:

Au trecut doi ani de cind Minnie si-a rupt piciorul. Nu am mai mers la veterinar cind a implinit un an si jumatate pentru ca in tot acest timp nu a mai schiopatat niciodata si rotulele nu i-au mai iesit afara. Minnie nu a mai avut nici un simptom de durere si merge perfect normal.

//

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sunt de acord ca sunt tehnici care intradevar fac minuni. Integrarea partilor a lui Andreas Connirae (Core transformation) este asa de eleganta si simplu de utilizat. Ma gindeam cite o data ca si in samanism integreaza partile din suflet – deci tehnica este foarte veche. Si EFT-ul intr-un fel integreaza partile afectate de emotie dupa ce am rezolvat emotia. Sunt asa de elegante si curate!

    • Am studiat prea putin samanismul, insa cred ca omenirea „a uitat” foarte multe tehnici de vindecare si s-a orientat mult prea mult catre materialism, catre palpabil.
      Este de apreciat contributia celor ce „merg impotriva curentului” si readuc in atentia publicului larg modalitati extraordinare de schimbare si de vindecare.Sper ca vom trai acele vremuri cand oamenii vor folosi tapping-ul ca o practica obisnuita, de iginena emotionala sau cand hipnoza va fi folosita pe scara larga in institutiile de sanatate.
      Dar mai ales, sper sa traiesc acele vremuri cand oamenii vor reusi sa-si schimbe complet paradigma actuala a materialismului stiintific cu o noua intelegere a universului.

  2. Este interesanta abordare EFT pentru animale.Eu am incercat transferul de energie in stare de hipnoza in cazul unui catel ce avea o conditie netratabila.Nu stiu daca a fost o intamplare dar problema respectiva a fost rezolvata in scurt timp iar catelul s-a insanatosit complet.
    Eu am abordat EFT cu succes in cateva cazuri de durere iar rezultatele au fost excelente!

    • Intradevar Andrei, cred ca efectele de transfer de energie la animale sunt valoroase. La animale nu putem sa spunem ca avem efect placebo si ca vindecarea a produs-o mintea animalului sau ca animalul raspunde la sugestia hipnotistului.
      EFT-ul utilizat direct la oameni poate implica multe variabile care pot produce o imbunatatire a starii subiectului. Foarte interesant devine atunci cind facem EFT surogat, cu copii mici sau EFT cu animale. Este intradevar fabulos cum lucreaza. Si daca ai si un background in hipnoza poti sa rezolvi foarte multe probleme emotionale.
      Toate cele bune Andrei si tine-ma la curent cu ceea ce faci. Ai avut acces la DVDurile lui Gary Craig?

      • Am invatat intr-adevar din lucrarile lui Gary Craig.Cred ca am toate materialele sale.De asemenea mai studiat seminariile d-nei Carol Look.
        Folosesc EFT ca si metoda complementara a hipnoterapiei pentru ca da rezultate foarte bune iar tehnicile sunt usor de invatat si de aplicat de catre orice persoana.Insa hipnoza este abordarea mea principala si consider ca tehnici precum regresia hipnotica, terapia partilor sau tehnicile de iertare fac „minuni: atunci cand vorbim de schimbari fundamentale sau de vindecare.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

