EFT pentru animale (I)

9 Ianuarie 2010 la 08:49 | Postat in EFT (tehnica eliberarii emotionale) | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

* EFT pentru medicamentarea pisicii

A trebuit sa o duc pe Buffy, pisica mea, la veterinar pentru ca s-a batut cu pisca vecinului si s-a infectat. Veterinarul mi-a dat niste antibiotice. In timpul consultatiei Buffy m-a muscat de doua ori, lucru care nu s-a intimplat niciodata pina acum in cei 5 ani de viata ai ei. Probabil ca avea dureri serioase. Veterinarul m-a intrebat cind a fost ultima data cind am deparazitat-o pentru ca el crede ca pisica poate are si infestatie cu purici. Ultima data cind am facut-o a fost cu 8 luni in urma. Nu am mai facut-o de atunci pentru ca pisica are o reactie foarte proasta cind ii pun Front Line pe ea: isi misca necontrolat capul si ii curge saliva masiv din gura. Veterinarul a spus ca trebuie sa i-o fac oricum. Cind am ajuns acasa am luat Front line-ul sa il pun pe umararul lui Buffy intre omoplati. Cind pisica m-a vazut cu sticla in mina a inceput sa ii tremure capul si sa saliveze, desi eu nu ii pusesem inca nimic pe ea. Si nu am putut sa o fac din doua motive: in primul rind pisica a fugit imediat iar eu pur si simplu refuzam sa imi maltratez pisica.
Am decis sã folosesc EFT-ul pentru întreaga situatie: pentru sentimentul meu de parere de rau si pentru incapacitatea mea fizica de a o medicamenta. De aemenea am fcaut si pentru ca pisica sa stea cind ii pun medicamentul si sa nu ii fie rau.
Am facut o runda pentru mine si o runda surogat pentru pisica Buffy.  Dupa ce am terminat, m-am uitat in gradina unde statea Buffy si am rugat-o sã vinã în casã sa ii dau de mâncare. Ea a venit, m-a vãzut cu aceleasi picãturi in mana mea, dar ea a mincat si a rãmas în continuare, asa cã am pus picãturile fara nici o  restrictie: ea a stat fara sa o tin si eu simplu le-am pus. Am fost atât de mândra de mine pentru ca am fost calma, fãrã anxietate iar pisica a stat sa fie medicata. Dupa cateva secunde pisica a fugit. Evident cã nu a fost de acord cu picãturile pe pielea ei, dar de aceasta data ei nu i-a mai tremurat capul, nu a salivat, ea doar a clipit de citeva ori cu ochii ei. Este de-a dreptul incredibil cit de usor poti sa rezolvi o situatie utilizind EFT-ul.

Maria Cocis-Beech

EFT pentru animale

//

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

