EFT pentru copii (II)

9 Ianuarie 2010 la 08:48 | Postat in EFT (tehnica eliberarii emotionale) | Lasă un comentariu
http://www.emofree.com

Hi everyone,
Surogat EFT are utilizãri nelimitate si am încuraja pe toti sã-si dezvolte abilitãti în ceea ce priveste acesta fascinanta facilitate. Eileen Sullivan prevede încã o altã utilizare pentru el.
Hugs, Gary

Eileen Sullivan, EFTCert-1

Intr-o recenta calatorie cu avionul am stat lângã o mamã si fiul ei. Copilul calatorea pentru pima data si pãrea cã se bucure privind pe fereastrã si admirind tot ce se intimpla jos. Tot acest zbor lung, copilul a fost foarte manierat si bine dispus.  Starea lui insa, s- a schimbat  cind avionul a început sã se pregateasca de aterizare , coborand si  apropiindu- se de sol.
A fost evident cã el devenea din ce în ce mai supãrat. În primul rând  si-a incretit fruntea si a inceput sa se miste agitat  pe  scaun , lucru care nu l-a facut in timpul zborului. Apoi a inceput sa isi frece urechile. L-am auzit ca se plinge mamei lui ca il dor urechile, si a început sã plângã intai incet, apoi din ce in ce mai tare. Mama lui, încearcã sã-l strânga la piept si sa-l calmeze ca au ajuns la destinatie. Unii dintre  pasageri, neavind cunostinta de durerea copilului, au început  sa vocifereze impotriva zgomotului. Între timp a venit un însotitor de zbor pentru a afla ce se întâmpla, caruia femeia i-a repetat supararea copilului, in acelasi timp, incercand in continuare sa-l potoleasca.  In durerea lui a inceput sa impinga si sa bata cu picioarele scaunul din fata, deranjand cu tipete si gemete o multime de oameni.
Era o situatie de criza si  baiatul avea nevoie de ajutor asa cã am ales sã fac tapare surogat, tapind pe mine in loc de baietel, spunand :

Eu sunt bãiat, si, chiar dacã  ma dor  urechile  si ma simt cu adevarat ranit , eu sunt  copil  mare  si mama mã iubeste.

Am folosit „Aceasta durere de urechi” ca fraza pentru presarea pe meridiane. A fost un pic cam greu sa  ma concentrez, ca bietul de el batea din picioare si se zvircolea alaturi de mine. Plinsul disperat s-a potolit putin si eu am luat-o ca un semn bun si am folosit urmatoarea fraza:

Eu sunt bãiat, si, chiar dacã mai am ceva din aceasta durere in ureche sunt un copil mare si  mã simt mult mai bine acum.

Încã un rând de tapare si baiatul si-a oprit zvircolirea. Douã runde mai tirziu el a devenit complet tacut si nemiscat. Dintr-o datã, el s-a intors inspre mama lui si i-a zambit. „E mult mai bine”, a spus el, si s-a întors sa se uite pe fereastrã, emotionat si fericit, din nou, ca si cum niciodatã nu a avut dureri. S-a rezolvat  asa de repede incit a fost uluitor!
Toatã lumea s-a bucurat de calmul care a revenit si pentru o aterizare fãrã alte probleme. Asa cum avionul mergea pe pista inspre poarta, baietelul a fost vesel spunind  mamei  lui  cât de mult îi plãcea sa zboare si cind o sa mai zboare din nou?
Nu pot dovedi desigut cã EFT a actionat total  asupra copilului. Este posibil ca urechile sa i se fi obijnuit cu presiunea aerului in timpul coborarii si sa fie  o coincidenta. Tot ce stiu este ceea ce s-a intamplat. Personal, am incredere in EFT si voi interveni cand vor aparea situatii similare, sau de alta natura, dar voi incepe sa tapez mult mai devreme. Imaginati-vã  ca  baiatul ar fi suferit mai putin, daca  aplicam procedeul  de la primul semn de primejdie!

Eileen

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

