EFT

4 Aprilie 2014 la 22:23 | Postat in Uncategorized | Lasă un comentariu

Un prieten Robert m-a intrebat la ce este bun EFTul (http://www.eft.prohypnosis.co.uk/index.html) pentru ca el nu crede ca exista o metoda de imbunatatire a vietii, ca exista un fel de panceu universal. Discutia cu el m-a facut sa scriu acest post. EFTul Tehnica Eliberarii Emtionale cum este numit in romana ajuta in orice problema care are ca si cauza o stare emotionala, un eveniment negativ care ne-a creat acea stare emotionala. Si la drept vorbind ce nu are la baza emotia – absolut totul pentru ca prin ea noi invatam si apreciem lucrurile ca placute sau neplacute, de dorit sau de evitat. De aceea EFTul se poate folosi de la fobii pana la iti a gasi un partener de viata.Imagine
Desigur prietenul meu m-a contrazis ca nu crede ca o astfel de metoda exista. Cel mai bine i-am raspus hai sa incerci pe propria piele cum functioneaza. Discutam cu el intr-o cafenea in Londra si in cafenea a intrat o mama cu un copil mic de cateva luni care plangea. Uite I-am spus eu pot sa folosesc EFTul (http://www.eft.prohypnosis.co.uk/eft-copii-problema.html) ca sa fac pe acel copil sa taca, sa nu mai planga. Robert a ras si a spus ca plateste el masa daca fac acest lucru. Am inceput sa tapez in punctul de karate si am spus de 3 ori Desi eu plang pentru ca ma doare eu sunt un copil bun si mami ma iubeste mult. Si am facut doua runde complete cu: ma doare, am discumfort, nu ma simt bine, mami nu intelege, vreau ca mami sa ma ia in brate, ma doare, vreau sa ma linistesc, sa fiu bine, sa fiu fericit etc. Mama copilului era la coada si la plata la casa asa incat ea nu s-a interactionat cu copilul. Copilul a tacut si s-a calmat. Dupa ce a facut plata mama lui l-a luat in brate si a vorbit cu el calma. Copilul a inceput sa gangureasca. Desigur ca Robert a platit masa dar a comentat ca poate sa fie doar o coincidenta ceea ce s-a intimplat si ca el tot nu crede ca este rezultatul la EFTul surogat (http://www.eft.prohypnosis.co.uk/eft-pisica.html) pe care l-am facut. L-am facut sa promita ca imi va plati de fiecare data masa daca ii aduc o dovada ca EFTul lucreaza.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

