Lectia 8: Ganditi, simtiti numai pozitiv

27 februarie 2013 la 19:28 | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lectia 8: Ganditi, simtiti numai pozitiv

                                             Tema de facut pentru saptamina 8
Faceti in cursul acestei saptamini de oricate ori aveti posibilitatea in cursul zilei (la toaleta, in baie, mental in autobuz, seara innainte de culcare etc) tapari. Adaptati textul dupa nevoile si situatia dumneavoastra personala:

PK Desi sunt suparat pentru ca nu stiu ce sa fac, eu ma iubesc si ma accept asa cum sunt
PK Desi m-am imbolnavit de spaima si durere din cauza finantelor eu ma iubesc si ma accept asa cum sunt
PK Desi nu vad nici o solutie si poate nu exista nici o solutie, eu ma iubesc si ma accept asa cum sunt

                                         poz ball

Nu mai am putere
Sunt epuizat
Nu vreau sa ma dau batut
Este vina mea
Nu am fost destul de destept
Cum altii pot si eu nu pot
Eu sunt de vina
Mi-e rusine de vecini si prieteni
Ca am sa ii pierd pe toti
Si o sa vorbesca de mine ca sunt prost
Si ca nu stiu nimic
Si banca nu este de vina
Este numai vina mea
Bancile din Grecia dau faliment
Bancile din Anglia dau faliment
Bancile din Franta dau faliment
Eu sunt de vina
Nu am procedat bine
Bancile care dau faliment cu sutele au procedat bine
Ei aveau cunostinte si eu nu stiu nimic despre business
America nu isi revine din faliment de 7 ani
Dar eu trebuie sa fiu mai destept decat toti americanii la un loc
Din cauza mea eu dau faliment
Michael Jackson a dat faliment
Mark Twain a dat faliment
Rembrantd a dat faliment in 1656
Mike Tyson a dat faliment
Acum cativa ani Rockefeller in Japonia a dat faliment
Pana si Oscar Wild a dat faliment
Eu sunt la fel cu Michael Jackson
Eu sunt la fel cu Rockefeller
Eu sunt la fel cu Oscar Wild si Mark Twain
Eu sunt la fel cu Rembrandt
Viata lor nu s-a terminat odata cu falimentul
Fiecare a supravietuit si trecut prin aceasta
A fost Rembrandt mai putin Rembrandt ca a dat faliment?
Este Rokefeller mai putin Rockefeller ca a dat faliment?
Este Mark Twain mai putin fantastic pentru ca a dat faliment?
Este Michael Jakckson my putin valoros pentru ca a dat faliment?
Eu sunt la fel cu ei si decid sa iau totul asa cum mi le-a dat viata
Eu sunt la fel de puternic ca si ei
Eu decid sa am capul limpede si sa ma concentrez cu calm si dragoste in aceasta neplacuta situatie
Calm si dragoste
Cu calm si dragoste
Totul va trece si vor veni zilele bune din nou
Am capatat experienta si buna si rea
Asa este viata facuta
Sa trecem peste toate care ne sunt puse in cale
Si sa iesim victoriosi de fiecare data
Eu decid sa fiu victorios
Eu decid cu calm si dragoste sa fiu victorios
Dificultatile in viata ma fac sa cresc, sa progresez
Orice situatie stresanta este de fapt o posibiliatea sa arat ce rezistent sunt
Dificultatile sunt de fapt oportunitati ca sa ma dezvolt
Eu aleg sa gandesc pozitiv
Orice incercare este un pas innainte
Eu pot sa rezolv orice imi pune viata innainte
Eu aleg sa fiu puternic si balansat
Eu aleg sa fiu iubit si respectat de cei din jurul meu
Eu pot sa realizez tot ce imi pun in cap sa obtin
Puterea de a obtine ceea ce vreau este in mine insumi
Eu sunt victorios.
Va puteti aminti punctele de tapare in videoul din youtube.

Gandurile negative au forta distructiva – ele de fapt sunt cele care va opresc din dezvoltare. Schimbindu-le din ganduri negative in ganduri pozitive va face diferenta din a fi invinsi sau invingatori.

De cate ori aveti un gand negativ, opriti-va si schimbati-l intr-unul pozitiv. Veti deveni mai puternic si mai puternic. Zambiti cat mai des. Stati langa persoane vesele si pozitive. Deveniti o persoana vesela si pozitiva. Bucurati-va de mediul dumneavoastra. Cantati un cantec ritmat si radeti cat puteti de mult. Acceptati ca nu sunteti perfect si de fapt nimeni nu este perfect, nici macar Dumnezeu.

negative_feedback          arrow very small               gold pot small

Sa aveti o saptamana fabuloasa, plina de evenimente pozitive, de bucurie si multumire sufleteasca

                                                             Maria Cocis Beech

Download cartea: Cum sa faci EFT pentru o viata noua (format pdf )

Vizita-ti siteul pentru mai multe detalii despre cazuri EFT si rezolvarea lor la: http://www.eft.prohypnosis.co.uk/index.html

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu


Entries și comentarii feeds.